مدیر كل دفتر ارزیابی عملكرد سازمان بیمه سلامت عنوان كرد

راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به شكایات بیمه شدگان در اسفند ماه

راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به شكایات بیمه شدگان در اسفند ماه

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران از راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه شدگان این سازمان دراسفند ماه سال جاری آگاهی داد.


به گزارش سلامت به نقل از مهر، علی عادل عابدی نژاد بیان کرد: در گذشته بیمه شدگان به صورت تلفنی یا با مراجعه به ادارات کل سازمان بیمه سلامت شکایات خودرا مطرح می کردند که برای انسجام بخشی و رسیدگی دقیق به این مساله از سه ماه گذشته سامانه جامع رسیدگی به شکایات به صورت پایلوت در سه استان تهران، گیلان و مرکزی شروع شد که بعد از رفع نواقص، بازخوردها و آموزش کارشناسان مرتبط رسیدگی به شکایات ادارات کل استانی، در اسفند ماه رونمایی خواهد شد. مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان علاوه بر این سامانه می توانند بوسیله سامانه ۱۶۶۶ نیز شکایات خودرا اعلام کنند که به محض وصول شکایات به واحدهای مربوطه ارجاع شده و رسیدگی های لازم انجام می شود. عابدی نژاد با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۷۲۳ شکایت مردمی از طرف اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران رسیدگی شده است، بیان کرد: بمنظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات مطرح شده در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد تا راهکارهای لازم برای کاهش و رفع مشکلات به واحدهای مربوطه ارائه شود. مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: این سازمان علاوه بر رسیدگی به شکایات ادارات کل و ستاد، شکایات در رابطه با سایر شرکت های زیرمجموعه همچون شرکت آتیه سازان حافظ را نیز پیگیری می کند تا در نهایت با این اقدامات شاهد کاهش مشکلات و شکایات باشیم.

1128
0.0 / 5
1399/11/23
22:43:44
تگهای خبر: آموزش , بیمه , سلامت , كارشناس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
سلامت