مدیرعامل بیمارستان میلاد عنوان كرد؛
خدمات فوق تخصصی بیمارستان میلاد برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی
بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط كشور می توانند شرح حال و مدارك خویش را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال نمایند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار اعلام می شود.
به گزارش سلامت به نقل از مهر، مدیرعامل بیمارستان میلاد اظهار داشت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر هم می شود. فرهاد حمزه زاده اضافه کرد: در جهت برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تأمین اجتماعی در مورد عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور که احتیاج به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب بوجود آمده و هدف ما این است که هر بیمه شده تأمین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که احتیاج به خدمات فوق تخصصی دارد بتواند خدمات خویش را در بیمارستان میلاد دریافت کند. وی تصریح کرد: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خویش را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال نمایند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.
منبع: سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب